Materiály z prednášok
Ďalšie materiály z prednášok
Záverečná písomka bude 14.12.2009 na cvičeniach v jednom z akvárií.
Programovacia DÚ2:
- odovzdať do 23.59 18.11.2009 CET
- vykresľovať na plochu pomocou knižnice glut
- po spustení vykresliť mriežku v rovine xy a z-ovú os. Objekty sa budú pridávať náhodne na mriežku.
- na vytvorenie objektov použiť zametaciu metódu (sweeping).
- typy objektov: guľa, valec, kužeľ, tórus, möbiov pásik
- interakcia pomocou klávesnice (pridávanie a uberanie objektov na mriežku, menenie typu objektu, menenie aktívneho objektu, posun po súradnicových osiach)
- interakcia pomocou myši (otáčanie kamery okolo stredu súradnicovej sústavy, zoom in, zoom out)
- odovzdať skomprimovaný súbor vo formáte: du2_priezvisko_meno
- odovzdať zdrojové kódy, spustiteľnú verziu (ak nepoužívate na komprimovanie .rar, tak so zmenenou koncovkou), readme.txt
- v prípade akýchkoľvek nejasností ma kontaktujte skôr ako bude neskoro