Vytvorte vizitku podľa vzoru
+--------------------+
| www |
| Peter ( o o ) |
| LEV ( ~ ) |
| " |
| Pocitacovy kral |
+--------------------+
Vstup: dĺžka ihriska, šírka ihriska, počet kolečiek. Výstup: dĺžka jedného kolečka, celková odbehnutá dĺžka.
Sirka ihriska je __ metrov, dlzka je __ metrov.
Jedno kolecko ma __ metrov.
Po __ kolach odbehnes ___ metrov.
Vytvorte súbor basnicka.c, v ktorom vypíšete nasledujúcu básničku. Použite for cyklus, aby bolo v programe čo najmenej príkazov printf().
kocka leze dirou
pes oknem
pes oknem
nebude-li prset
nezmoknem
nebude-li prset
nezmoknem
Hráme počítačovú hru, ktorá má 10 úrovní. Po úspešnom ukončení i-tej úrovne, získame i bodov. Po prechode prvej úrovne získame 1 bod. Po prechode druhej úrovne získame 2 body, takže budeme mať dokopy 3 body. Po prechode tretej úrovne získame 3 body, takže už budeme mať 6 bodov. Vytvorte nový program skore_hry.c, ktorý pomocou príkazov printf() a cyklu vypíše, ako sa zvyšuje skóre po prechode každou úrovňou. Začiatok výpisu vyzerá takto:
Po levele 1 bude tvoje skore 1 bodov.
Po levele 2 bude tvoje skore 3 bodov.
Po levele 3 bude tvoje skore 6 bodov.
Po levele 4 bude tvoje skore 10 bodov.
...
Aké bude skóre po prechode desiatou úrovňou?
Majme pole so 7 prvkami {2, 4, 6, 3, 1, 7, 9}. Vypíšte prvky poľa od posledného po prvý.
Napíšte program na vytvorenie QR kódu. Použite napríklad znak s ascii kódom 219.
Prepíšte predchádzajúci program tak, aby ste použili maticu na uloženie QR kódu.