obrazky
-

Opakovanie

  1. Vytvorte vizitku podľa vzoru

     +--------------------+
     |             www    | 
     |  Peter    ( o o )  | 
     |  LEV       ( ~ )   | 
     |              "     | 
     |  Pocitacovy kral   | 
     +--------------------+
    
  2. Vstup: dĺžka ihriska, šírka ihriska, počet kolečiek. Výstup: dĺžka jedného kolečka, celková odbehnutá dĺžka.

     Sirka ihriska je __ metrov, dlzka je __ metrov.
     Jedno kolecko ma __ metrov.
     Po __ kolach odbehnes ___ metrov.
    
  3. Vytvorte súbor basnicka.c, v ktorom vypíšete nasledujúcu básničku. Použite for cyklus, aby bolo v programe čo najmenej príkazov printf().

     kocka leze dirou
     pes oknem
     pes oknem
     nebude-li prset
     nezmoknem
     nebude-li prset
     nezmoknem
    
  4. Hráme počítačovú hru, ktorá má 10 úrovní. Po úspešnom ukončení i-tej úrovne, získame i bodov. Po prechode prvej úrovne získame 1 bod. Po prechode druhej úrovne získame 2 body, takže budeme mať dokopy 3 body. Po prechode tretej úrovne získame 3 body, takže už budeme mať 6 bodov. Vytvorte nový program skore_hry.c, ktorý pomocou príkazov printf() a cyklu vypíše, ako sa zvyšuje skóre po prechode každou úrovňou. Začiatok výpisu vyzerá takto:

     Po levele 1 bude tvoje skore 1 bodov.
     Po levele 2 bude tvoje skore 3 bodov.
     Po levele 3 bude tvoje skore 6 bodov.
     Po levele 4 bude tvoje skore 10 bodov.
     ...
    

    Aké bude skóre po prechode desiatou úrovňou?

  5. Majme pole so 7 prvkami {2, 4, 6, 3, 1, 7, 9}. Vypíšte prvky poľa od posledného po prvý.

  6. Napíšte program na vytvorenie QR kódu. Použite napríklad znak s ascii kódom 219.

  7. Prepíšte predchádzajúci program tak, aby ste použili maticu na uloženie QR kódu.

-
Copyright © 2008-2023 Miroslava Valíková